مقاله استاندارد های ورزش قهرمانی

کافی نت یاس دنلود مقاله و تحقیق و پروژه و پاورپوینت

مقاله استاندارد های ورزش قهرمانی به صورت فایل word   ( ورد ) و قابل ویرایش می باشد . که دارای ۶۸ صفحه بوده و جهت دریافت و دانلود متن و فایل کامل آن می توانید بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نمایید و پس از وارد نموده اطلاعات و آدرس ایمیل خود قادر به پرداخت آنلاین و دریافت آنی متن کامل و فایل ورد مقاله و پروژه مربوطه باشید . همچنین لینک دانلود تحقیق مربوطه همان لحظه به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.

منابع انگلیسی

Davis , Bob . physical education and the study of sport Mosby 71th edction , 2000.

Larsen . Knud . Effects of profcssion listion and comer of elite sporton sport for all sport consump tion in Denmark . paper presented at the workd sport for all 2002 congression

OsA pand telama , R (1991) , sport for all , Elsevier scince publish hers B. V

wade Michael A . W . Baker – introdu – ction tosport for all W . C b brown Bench mark 1995.

فهرست مطالب

استانداردهای ورزش قهرمانی ۲
رابطه حرکت و ورزش با دستگاه تنفس ۱۲
تمرین با توپ طبی ۱۵
چرخش کمر:هدف ماهیچه های کمر و شکم ۱۶
مکمل های غذایی- ورزشی ۱۸
پروتئین ۱۹
کراتین منوهیدرات ۲۲
تغذیه مناسب برای ورزش تنیس ۲۳
قبل از مسابقه چه غذایی بخوریم ۳۰
چه غذاهایی را هنگام مسابقه نبادی خورد ۳۱
خوردنیهایی که انرژی زا هستند برای مصرف قبل … ۳۲
انرژی حاصل از غذا ۳۳
مقدار مصرف انرژی برای بازیکنانی که بصورت تفریحی تنیس بازی می کنند ۳۴
صورت غذای انرژی ۳۰۰۰-۲۵۰۰ کیلوکالری در روز ۳۵
صورت غذایی انرژی ۴۰۰۰-۳۰۰۰ کیلوگالری در روز ۳۷
صورت غذای انرژی ۵۰۰۰-۴۰۰۰ کیلوگالری ۳۹
صورت غذای انرژی ۶۰۰۰-۵۰۰۰ کیلوگالری ۴۱
پیشگیری از آسیب های ورزشی تنیس ۴۶
منابع ۶۷

چکیده

در این مقاله با استانداردهای ورزش قهرمانی، رابطه حرکت و ورزش با دستگاه تنفس، تمرین با توپ طبی ، تغذیه مناسب برای ورزش تنیس و پیشگیری از آسیب های ورزشی تنیس و …. توضیح می دهیم.

این روزها بیشتر جوانان به پرورش عضلات و ماهیچه های بدن خود علاقمند شده اند و بسیاری از آنها بدون مشورت با پزشک یا متخصص تغذیه،مکمل های غذایی مصرف می کنند.

مکمل‌های غذایی – ورزشی برای حمایت‌های تغذیه‏ای ساخته می‏شوند. این حمایت تغذیه‏ای ممکن است در افراد سالم صورت پذیرد و یا برای افراد بیمار در نظر گرفته شود. برخی اوقات به دلایلی از جمله اختلالات و بیماریها و یا شرایط اقتصادی – اجتماعی و رفاهی و یا رسیدن به اهداف خاص، نیاز است که ترکیبات غذائی بیشتری به فرد برسد تا دچار بیماری نگردد و یا به سلامتی وی آسیبی نرسد و یا اینکه به هدف خاصی دست یابد، لذا لازم است حمایت تغذیه‏ای صورت گیرد. تصور کنید فردی به لحاظ شرایط اقتصادی و رفاهی یا نوجوانی برای طی کردن سنین رشد و بلوغ و یا شخصی، برای طی دوران بیماری و دستیابی به بهبودی کامل نیازمند حمایت تغذیه‏ای است تا ترکیبات غذائی به اندازه کافی و مورد نیاز به وی برسد، لذا نیازمند مصرف مکمل‏هاست.

واژه های کلیدی: ضربان قلب، ظرفیت حیاتی، مکمل های غذایی، تنیس، انرژی

استاندارد های ورزش قهرمانی (آزمون آمادگی جسمانی)

۱ ـ ضربان قلب

در شرایط عادی و استراحت با قرار دادن انگشتان سبابه و وسط بر روی یکی از نبض های بدن مانند ناحیه مچ دست و یا شریان گردن در قسمت انتها و تحتانی استخوان فک پائین تعداد ضربان قلب شخص مورد آزمایش را در مدت یک دقیقه می توان شمارش نمود . این عمل را در شرایط ی که ورزشکار در اوج شدت تمرین بدنی می باشد تکرار می کنیم . مشخص کردن تعداد ضربان قلب در حالت استراحت و در شرایط حد اکثر فشار تمرین های جسمانی یکی از روشهای تعیین میزان آمادگی جسمانی افراد می باشد .برای سهولت و در عین حال صحت عمل می توان تعداد ضربان قلب را در ۱۵ ثانیه شمارش کرده و در عدد ۴ ضرب نمود . تعداد کمتر ضربان قلب در شرایط استراحت و تمرین بیانگر آمادگی شخص است . واحد اندازه گیری در این آزمون تعداد ضربان قلب در مدت یک دقیقه می باشد .

۲ ـ ظرفیت حیاتی

تعیین حد اکثر اکسیژن مصرفی هنگام تمرین های بدنی در زمان یک دقیقه معیاری است برای سنجش و آمادگی دستگاه تنفس بدن انسان . هر قدر توانائی مصرف اکسیژن بیشتر باشد ، قابلیت انجام و تداوم فعالیت های جسمانی بهتر خواهد بود . برای اندازه گیری مصرف اکسیژن جهت تعیین ظرفیت حیاتی به روش سا ده ، از یک دوچرخه ثابت استفاده می شود . در این آزمون ورزشکار به مدت ۵ دقیقه بر روی دوچرخه نشسته و در حد توانائی به رکابها فشار آورده و پا می زند . قبلا درجه دو چرخه به مقدار مورد نیاز ثابت می شود . واحد اندازه گیری در این آزمون لیتر در دقیقه است .

60,000 ریال – خرید

مقاله و پروژه و تحقیق ها به صورت فایل ورد و قابل دانلود می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد. ضمنا همان لحظه لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می گردد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید

مطالب پیشنهادی:
  • مقاله نقش ورزش در کاهش وزن
  • مقاله رفتار نابهنجار در ورزش فوتبال
  • مقاله سبک رهبری در ورزش
  • مقاله کاربرد هیپنوتیزم در ورزش
  • مقاله پرخاشگری در ورزش فوتبال
  • برچسب ها : , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو پیشرفته

    دسته‌ها

    آخرین بروز رسانی

      پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
    اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
    wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
    تمامی حقوق برایhttp://cofenetyas.comمحفوظ می باشد.