مقاله تحقیقات بازاریابی

کافی نت یاس دنلود مقاله و تحقیق و پروژه و پاورپوینت

مقاله تحقیقات بازاریابی به صورت فایل word   ( ورد ) و قابل ویرایش می باشد . که دارای ۱۴ صفحه بوده و جهت دریافت و دانلود متن و فایل کامل آن می توانید بر روی گزینه خرید انتهای متن کلیک نمایید و پس از وارد نموده اطلاعات و آدرس ایمیل خود قادر به پرداخت آنلاین و دریافت آنی متن کامل و فایل ورد مقاله و پروژه مربوطه باشید . همچنین لینک دانلود تحقیق مربوطه همان لحظه به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.

منابع :

بابایی ،علی اکبر و همکاران و تحقیقات بازاریابی ؛سنگ پایه برنامه ریزی و نشریه  تدبیر

روستا احمد ،ونوس داور ، ابراهیمی و مدیریت بازاریابی و تهران و ۱۳۸۰و انتشارات سمت

فهرست مطالب

مقدمه : ۱
تعاریف تحقیقات بازاریابی : ۲
مقایسه بازاریابی با تحقیقات بازاریابی : ۲
تهدید های عمده در تحقیقات بازاریابی : ۳
کاربرد تحقیقات بازاریابی : ۴
نقش تحقیقات و بازاریابی در صادرات : ۵
دشواری های فراراه اجرای طرحهای بازار یابی در ایران : ۶
فرایند تحقیقات بازاریابی : ۷
مرحله اول: تعریف مسئله ۷
مرحله دوم: تنظیم فرضیه هاست ۷
مرحله سوم: طراحی تحقیق ۷
مرحله چهارم : جمع آوری داده ها ۸
مرحله پنجم: تجزیه وتحلیل یافته ها وارائه نتیجه گیری : ۹
منابع : ۱۱

چکیده

تحقیقات بازار یابی تکنیکی برای بازارشناسی است که خود یکی از ارکان بازار یابی  نوین به شمار می رود. تحقیقات بازار یابی دریچه ای از بازار یابی می گشاید و واقعیت های آن را نشان می دهد به بازار یابی کمک می کند،بازار را شناسایی وبه نیاز ها وخواسته های آن پاسخ د هد به طور کلی تحقیقات بازاریابی جزمهم از بازار رقابتی است که سهولت،سرعت ومطلوبیت مبادلات را افزایش داده و شناخت و آگاهی مدیران را بهبود  می بخشد.

تحقیقات بازار یابی یکی از نیازهای هر شرکت در چالش های رقابتی است.شاید در گذشته بدلیل کوچکی شرکت ها وشناخت مشتریان محدود شرکت،امکان جمع آوری اطلاعات بازار یابی از مشتریان مستقیما توسط مدیریت وجود داشت.اما گسترش تجارت وتنوع وپراکندگی مشتریان امروز،استفاده از تکنولوژی های نوین در تحقیقات ،بازاریابی را لازم کرده است.

در این مقاله درباره تعاریف تحقیقات بازاریابی، تهدید های عمده در تحقیقات بازاریابی، کاربرد، نقش تحقیقات و بازاریابی در صادرات و فرایند تحقیقات بازاریابی را توضیح می دهد.

واژه های کلیدی: تحقیقات بازاریابی، تهدیدها، کاربرد، صادرات، فرآیند،

مقدمه  :

امروزه در کشورمان در شرایطی خطیر،حساس وسرنوشت ساز قرار گرفته است.پذیرش یکی از دو گزینه اقتصاد دولتی یا اقتصاد آزاد به موضوع جدی تبدیل شده ولی روند امور جهان و مسائل بین المللی ما را به سمت پذیرش اقتصاد آزاد سوق می دهد.

پذیرش این سبک اقتدصاد ضرورت ایجاد سیستم ها ی جدید را به شرکت ها تحمیل می کند ولی باید صادقانه بپذیریم که حاکم بودن اقتصاد دولتی و وجود مدیریت دولتی در بسیاری از بنگاه های اقتصادی سبب شده که شرکت ها را در پیله ای از حمایت قرار داده ولمس فشارهای رقبا واقتصاد آزاد را برای آنها تقریبا نا ممکن کرده است واز آن طرف هم پذیرش ضرورت ایجاد سیستم های اطلاعاتی نظیر سیستم اطلاعات بازاریابی و انجام تحقیقات بازار را برای چنین مدیرانی دشوار می سازد.

در فضای اقتصاد آزاد تنها شرکت هایی می توانند در دراز مدت زنده بمانند که از روش های بقا برخوردار باشند.شرکت هایی می توانند نبض محیط را حس کنند ودر رسیدن به اطلاعات محیطی توانمند یاشند که در بدترین شرایط نیز با گزینش های درست،حیات خویش را ادئامه دهد.

تحقیقات بازار یابی یکی از نیازهای هر شرکت در چالش های رقابتی است.شاید در گذشته بدلیل کوچکی شرکت ها وشناخت مشتریان محدود شرکت،امکان جمع آوری اطلاعات بازار یابی از مشتریان مستقیما توسط مدیریت وجود داشت.اما گسترش تجارت وتنوع وپراکندگی مشتریان امروز،استفاده از تکنولوژی های نوین در تحقیقات ،بازاریابی را لازم کرده است.

15,000 ریال – خرید

مقاله و پروژه و تحقیق ها به صورت فایل ورد و قابل دانلود می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد. ضمنا همان لحظه لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می گردد.

 جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید

مطالب پیشنهادی:
  • مقاله بازاریابی درونی
  • مقاله بازاریابی رابطه مند در بانکداری
  • مقاله اجزاء و عناصر بازاریابی رابطه‌ای
  • مقاله بازاریابی خدمات
  • مقاله بازاریابی در ورزش بانوان و چالش ها
  • برچسب ها : , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو پیشرفته

    دسته‌ها

    آخرین بروز رسانی

      دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
    اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
    wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
    تمامی حقوق برایhttp://cofenetyas.comمحفوظ می باشد.